Minunea se repetă la Iași. A izvorât din nou mir din moaștele Sfinților de la Aiud

Vă anuțăm cu bucurie că în cadrul conferinței ținută de fratele nostru Danion Vasile, azi 19 martie la Iași, în care au fost prezente și sfintele moaște ale Sfinților Închisorilor de la Aiud, au izvorât din nou mir cu bună mireasmă din sfintele moaște. La această oră (22:45) are loc citirea Acatistul Sfinților Închisorilor.

Părintele Justin aflând despre această minune a zis că Sfânta Parascheva este cea care vrea să confirme sfințenia mucenicilor de la Aiud.

UPDATE (23:45): Cu adevărat o minune mare! În primul rând, fiindcă ni s-a reconfirmat minunea de anul trecut. Dar mai este și un semn bun pentru drept-slăvitorii creștini din Moldova. Pe bună dreptate o putem considera ca o binecuvântare la început de activitate a proaspăt-înființatei Mişcări a Tineretului Creştin-Ortodox din Moldova cu o zi mai înainte, cu binecuvântarea ÎPS Vladimir Mitropolit al Chișinăulu și a Întregii Moldove.

O înregistarare de anul trecut poate fi privită pe site-ul sursă: APOLOGETICUM

One response to this post.

  1. Minune la IASI – Moaştele Sfinţilor închisorilor izvorăsc mir, repetându-se minunea săvârşită anul trecut, la o conferinţă susţinută de teologul Danion Vasile, tot în cinstea acestor Sfinţi:
    http://panteaclaudiu.blogspot.com/2010/03/conferinta-danion-vasile-sfintii.html

    Se pot vedea fotografii de la aceasta minune…

    După ce m-am închinat şi le-am văzut uscate, mă gândeam: „măi ce uscate sunt, când vreodata vor fi fost acestea cu mir?” Şi la câteva minute după ce m-am închinat, undeva aflat pe la ieşirea din sală simt miros de mir însă nu-mi atrage atenţia deloc. Eram prins într-o discuţie şi nu am dat importanţă deşi îmi plăcea mireasma… Apoi se aude vocea părintelui care vesteşte prezenţa mirului pe moaşte…. M-am întors precum un copil… păi erau uscate,… mintea mea tot măcina această idee, cum să fie acum altfel? Şi întradevăr mirul lucea pe Sfintele Moaşte… Doamne ajută şi întărire în credinţă.

    Răspunde

Lasă un comentariu